Stav služeb

Zjistěte aktuální stav vysílačů ve vaší lokalitě a ověřte si, zda v oblasti, kde se nacházíte, neprobíhají právě technické práce nebo není hlášen nějaký výpadek.

Novinka

Trápí vás problémy s naší službou? Dejte nám to vědět.

checkmark

Všechny služby jsou funkční a v tuto chvíli neevidujeme žádný výpadek.

Neevidujeme výpadek služby a služby přesto nefungují?

Vyzkoušejte následující kroky

routerRestartujte router

Vypojte ho ze zásuvky přibližně na 1 minutu. Poté ho znovu zapojte do elektřiny, zapněte a dejte mu ještě 5 minut.

boltZkontrolujte kabely

Ujistěte se, že jsou všechny kabely na svém místě a pořádně zapojené dle návodu. Mohou se totiž v čase uvolňovat.

laptop_macRestartujte počítač

Nebo připojte jiné zařízení. Tak zjistíte, zda je potíž v routeru (připojení) nebo v počítači.

wifiPřipojte se přes síťový kabel

Pokud připojení nefunguje, může být příčinou potíží rušení vaší WiFi sítě. Zkuste změnit WiFi kanál.

Pokud služby stále nefungují

Potřebujete se s námi spojit? Vyberte si způsob, který vám nejlépe vyhovuje.

Zákaznická linka

Nejste ještě zákazník Getlinku?

Po - Pá, 8:00 - 20:00

+420 607 990 066

Reklamace

Potřebujete reklamovat své zařízení?

Po - Pá, 8:00 - 20:00

+420 607 990 066

Technická podpora

Máte problém techického rázu?

Nonstop

+420 607 660 033

Intel Secured
Mikrotik hardware
Cisco
Linux
GDPR compliance

Zavoláme Vám a společně najdeme nejlepší nabídku

Zanechte nám své telefonní číslo. My se Vám ozveme a pomůžeme Vám najít to nejvhodnější řešení.

Zavolejte mi
info Máme to! V průběhu následujících 2 pracovních dní se Vám ozveme a pomůžeme Vám najít to nejvhodnější řešení.

Kliknutím na "Zavolejte mi" souhlasím se zpracováním osobních údajů pro zjištění aktuální nebo budoucí dostupnosti služby. Více o ochraně soukromí.